<span class="multilang" lang="el">Eρευνητικά Θέματα και Μεθοδολογίες στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ</span><span class="multilang" lang="en">Research Topics and Methodologies in Digital Marketing</span>
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΩΣΤΑΚΗ

Eρευνητικά Θέματα και Μεθοδολογίες στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Το αντικείμενο του ερευνητικού σεμιναρίου «Ερευνητικά Θέματα και Μεθοδολογίες στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ» τοποθετείται διεπιστημονικά στους επιστημονικούς κλάδους του Μάρκετινγκ, του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και των Πληροφοριακών Συστημάτων. Στόχος του ερευνητικού σεμιναρίου είναι η λεπτομερής παρουσίαση και συζήτηση όλων των επίκαιρων ερευνητικών θεμάτων που εντάσσονται στο γνωστικό αντικείμενο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση και στην αναλυτική παρουσίαση των διαθέσιμων ερευνητικών μεθοδολογιών που μπορούν να αξιοποιηθούν για την εκπόνηση επιστημονικής έρευνας στο χώρο αυτό. Ο προσανατολισμός του ερευνητικού σεμιναρίου δεν είναι «τεχνικός» και συνεπώς δεν απαιτούνται προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής από τους συμμετέχοντες. Τέλος, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του ερευνητικού σεμιναρίου θα δοθεί η δυνατότητα σε όσους συμμετέχοντες το επιθυμούν να συζητήσουν με τον διδάσκοντα αλλά και με τους άλλους συμμετέχοντες συγκεκριμένα ερευνητικά θέματα που τους ενδιαφέρουν και τα οποία εντάσσονται στη θεματολογία του σεμιναρίου.