Εικόνα μαθήματος Ψηφιακό Μάρκετινγκ
7ο Εξάμηνο

Περιεχόμενο μαθήματος

• Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
• Έρευνα Ψηφιακού Μάρκετινγκ
• Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
• Συμπεριφορά Καταναλωτή και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
• Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
• Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (e-CRM)
• Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ
• Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Πωλήσεις
• Καινοτόμες Εφαρμογές και Τάσεις στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
• Ειδικά Θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Μαθησιακά αποτελέσματα

• Απόκτηση αναγκαίου εννοιολογικού υποβάθρου στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ υιοθετώντας μια διεπιστημονική προσέγγιση.
• Αναγνώριση ερευνητικών ευκαιριών που προκύπτουν στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και απόκτηση εμπειρίας στον σχεδιασμό και στην εκπόνηση σχετικών ερευνητικών σχεδίων.
• Κατανόηση βασικών διαστάσεων χρήσης εφαρμογών Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε οργανισμούς και των κύριων ζητημάτων που συνδέονται με την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.
• Εξοικείωση με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα Πληροφοριακά Συστήματα στην υλοποίηση ενεργειών στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού Μάρκετινγκ.