<span class="multilang" lang="el">Ψηφιακό Μάρκετινγκ</span><span class="multilang" lang="en">Digital Marketing</span>
ΑΔΑΜ ΒΡΕΧΟΠΟΥΛΟΣΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΖΑΡΗΣ

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Η επίδραση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (“Information and Communication Technologies”) στα θεωρητικά υποδείγματα, στις στρατηγικές και στις πρακτικές του Μάρκετινγκ, έχει δημιουργήσει την ανάγκη εκπαίδευσης πάνω στη νέα γνώση που αναδύεται στο γνωστικό αντικείμενο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Η επιστημονική έρευνα έχει αναδείξει τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες εφαρμογής και επέκτασης της υπάρχουσας γνώσης από το χώρο του Μάρκετινγκ στο πλαίσιο των νέων συνθηκών, απαιτήσεων και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του Ψηφιακού περιβάλλοντος κυρίως από την εμφάνιση του Web έως και σήμερα. Ενδεικτικά, η διάχυση της χρήσης εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας και υλοποίησης αγορών, η εισαγωγή ηλεκτρονικών εφαρμογών με αυξημένες δυνατότητες παραμετροποίησης και εξατομίκευσης και η διείσδυση προηγμένων εφαρμογών συλλογής, επεξεργασίας και αξιοποίησης δεδομένων, έχουν δημιουργήσει νέες περιοχές έρευνας και σχετικά θεωρητικά αλλά και πρακτικά ζητήματα. Τέλος, ενώ το μάθημα υιοθετεί μια διεπιστημονική προσέγγιση (δηλ. Μάρκετινγκ και Πληροφοριακά Συστήματα), δεν έχει «τεχνικό» χαρακτήρα και συνεπώς δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής από τους φοιτητές.